دانلود آهنگ جدید

ابزار امتیاز دهی

كد ساعت و تاريخ

ساعت فلش

مرد-

مرد که گریه میکنه
کوه که غصه میخوره

یعنی هنوزم عاشقه

یعنی دلش خیلی پُره

آدم که زخم قلبو با

نمک دوا نمیکنه

عشقشو توی خلوتش

شما صدا نمیکنه

وقتی تو غمگینی

خیلی غم انگیزم

همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم

شبیهته هرکی که زیر باروونه

شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه

بگو به هردوتای ما یه فرصته دیگه برای زندگی میدی

بگو که حال و روز این صدای خسته ی گرفتمو تو فهمیدی

تورو خدا نگو دلت یه عالمه از اینکه عاشقه پشیمونه

بگو که زخم رو دلم کنار تو همیشه تا ابد نمیمونه

وقتی تو غمگینی

خیلی غم انگیزم

همدرد پاییزم ، همراه این برگا ، اشکامو میریزم

شبیهته هرکی که زیر باروونه

شدم یه دیوونه ، که از تو میخونه، دلم زمستونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 18 / 9 / 1394برچسب:, | 18:20 | نويسنده : mmm10 |

thecup.ir



قالب وبلاگ